2018. aasta sügisel alustame aeroobikatreeningutega:

Rutt      alates esmaspäevast, 03.09.2018 ringtreeninguga

Janika   alates teisipäevast, 04.09.2018, vesivõimlemine alates 15. oktoobrist kell 19.30

Treeningute toimumise aeg, koht ja sisu kirjeldus:

treeningustiil raskusaste treener aeg treeningu koht
RINGTREENING 1 Rutt Kuusemäe esmaspäeviti

19.00-20.00

Kadrina Keskkooli

võimla

VESIVÕIMLEMINE 1 Janika Holmberg esmaspäeviti

19.30-20.30

Kadrina spordihoone
STEPP-AEROOBIKA 1 Janika Holmberg teisipäeviti

19.30-20.30

Kadrina Keskkooli

II korruse fuajee

BODY-AEROOBIKA 1 Rutt Kuusemäe kolmapäeviti

19.00-20.00

Kadrina Keskkooli

võimla

BODY-AEROOBIKA 1 Janika Holmberg neljapäeviti

19.30-20.30

Kadrina Keskkooli

II korruse fuajee

1- sobib kõigile, ka algajatele
2 – sobib eelnevalt aeroobikatreeningutes osalenutele, edasijõudnutele

Teie treenerid Rutt ja Janika

Treeningustiilide kirjeldused:

Ringtreening- mitmekülgne aeroobikatreening, kus muusika saatel sooritatakse erinevaid lihaseid treenivaid harjutusi ringselt asuvates harjutuspunktides e jaamades. Sobiv kõigile harrastajatele igas vanuses ja füüsilises vormis.

Vesiaeroobika- ujulas muusika saatel tehtav treeningtund. Kasutatakse jooksu, hüplemisi ning jõuharjutusi, haarates kaasa kogu lihaskonda. Liigutused on aeglasemad, kuna vee takistus aeglustab, samas intensiivistab liigutuste sooritamist. Tunnid sobivad kõigile, eriti hästi aga ülekaalulistele, eakamatele ja liigesehaigusi põdevatele inimestele.

Stepp-aeroobika- on treeningtund, kus kasutatakse spetsiaalset stepipinki. Erinevate s ammukombinatsioonidega astutakse  pingile ja maha, mis võimaldab anda osalejatele väga tugeva füüsilise koormuse. Ei sobi algajatele, kes pole enne aeroobikatreeningutes osalenud. Huvi korral võta palun ühendust treeneriga!

Body-aeroobika- on aeroobikatund, kus põhirõhk on asetatud lihastreeningule. Tunni esimese pooles tehakse kergemaid aeroobika põhisammudele tuginevaid liikumisi, millele järgneb lihastreening. Koormuse suurendamiseks kasutatakse mitmesuguseid abivahendeid (stepipingid, kummituubid, hantlid, fitt-pallid, randmeraskused jne). Tund on sobiv erineva treenitusega harrastajatele, kuna lisaraskustega on võimalik reguleerida koormust ning puuduvad koordinatsiooni sisaldavad sammukombinatsioonid, mis võivad raskusi valmistada algajatele aeroobikahuvilistele.

25 aastat aeroobikat Kadrinas